בלוג

תיק עגלה מיננה

עגלה

כשתינוקות באים לעולם, הם מביאים איתם רשימת קניות שלמה; החל מטיטולים ועד עגלות מסוגים שונים – יש כמה פריטים שכל הורה חייב לרכוש עבור הבייבי שלו. ברשימה החובה של קניות לתינוק נמצא פריט שאי-אפשר לצאת איתו מהבית: תיק עגלה.

ישנם תיקים רבים מהסוג הזה בשוק, והתיקים של מיננה הם בין הפופולריים ביותר. אם אתן לא מכירות את המותג, הנה מה שאתן צריכות לדעת עליו:

מותג כחול-לבן

מיננה הוקמה על ידי 3 אמנות ישראליות ששקדו על המותג בתקופת הריון שלהן. לאחר חיפוש אחר מוצרים עבורן, שלושת האימהות ראו שהמחירים בשוק עבור מוצרים לאם ולתינוק הם גבוהים בצורה חריגה.

כדי לאפשר להורים לרכוש מוצרים איכותיים שישמשו אותם למשך זמן – האימהות החליטו להרים את הכפפה וליצור ליין מוצרים משלהן. לאורך הזמן, המותג מיננה הלך וגדל, והפך למה שהוא היום: מותג פופולרי במיוחד שמוכר מוצרים איכותיים ופונקציונליים בכל רחבי הארץ.

תיקי עגלה מעוצבים ושימושיים

תיק עגלה מיננה הוא תיק שעוצב כך שיהיה לא רק שימושי, אלא גם כיפי לנעים לשימוש. התיקים של המותג ניתנים לתלייה על כל סוגי העגלות, והם כוללים מספר תאים פנימיים וחיצוניים לאחסון של פריטים שונים.

המטרה של התיקים היא לאפשר להורים לקחת את כל מה שהם צריכים לדרך, בלי להשתמש במספר תיקים בשביל זה.

מעבר לכך, התא הראשי של התיקים הוא בעל פתיחה של 180 מעלות, כך שניתן להוציא ממנו פריטים שונים בקלות, בלי "לחפור" בתוך התיק. התאים בתוך התיק הם פתוחים, וחלקם סגורים כדי למנוע פיזור של פריטים בעת פתיחה של התא הראשי.

התיקים קלים לניקוי, וכל הורה יודע עד כמה זה חשוב: בין שיוצאים לגינה או לסיבוב קטן מחוץ לשכונה, תיקי עגלה תמיד נמצאים בסכנת לכלוך.

כדי לשמור על פריטי טקסטיל, התיקים של מיננה כוללים תא רשת גדול בדיוק עבור המטרה הזו. עבור הורים שמעדיפים לקחת את התיק על הגב, התיקים כוללים רצועות גב מתכווננות ומרופדות שניתן להתאים באופן מדויק בכל עת.

ודבר חשוב נוסף: התיקים זמינים במגוון רחב של עיצובים, כך שכל הורה יכול למצוא את העיצוב שהוא אוהב וליהנות מתיק שימושי ואופנתי.

חיבור קל לעגלות

תיקי עגלה צריכים להיות קלים לחיבור כדי שהורים יוכלו לשים אותם על העגלה בלי סיבוכים. התיקים של מיננה ניתנים לחיבור וניתוק בקלות באמצעות תופסנים שמתאימים לכל סוגי העגלות.

התופסנים מאפשרים לשים את התיק על העגלה בקלות וגם להוריד אותו בקלות, וזה פרקטי במיוחד ברגעים שצריך להגיע ממקום למקום במהירות ואין זמן להסתבך עם תופסנים מורכבים.

תיקי עגלה מעוצבים באתר מיי מילושקה

תיק עגלה הוא פריט חובה בכל בית שיש בו תינוקות ופעוטות. עם שטח אחסון גדול, שלל עיצובים, ניקוי קל, ומחירים אטרקטיביים במיוחד – אתר מיי מילושקה מציע תיקי עגלה מעוצבים ושימושיים במיוחד. אם את מחפשת תיק עגלה מיננה או תיקי עגלה אחרים, חנות הבוטיק הייחודית שלנו זמינה לך בכל עת.

באתר שלנו תוכלי למצוא את כל הפריטים שאת צריכה כדי להקל לך על החיים, וליהנות מחוויית האימהות: ביגוד לתינוקות, תיקים משלל סוגים, משטחי החתלה מעוצבים, נרתיקים למוצץ, כיסוי לסלקל, תיק לחדר לידה, ופריטים נפלאים נוספים מחכים לך באתר של מיי מילושקה מתי שרק תרצי.

אין ספק שיציאה עם תינוקות ופעוטות יכולה להיות מאתגרת לעתים. כדי להקל על הורים, חנות בוטיק מיי מילושקה מציעה מגוון רחב של מוצרים איכותיים שהופכים כל יציאה מהבית לקלילה ומהנה במיוחד.

Back to list