בלוג

תיק חיתולים לתינוק – איך בוחרים?

תיקי החתלה לתינוק הם פריט חובה בכל בית שיש בו תינוק או פעוט. התיקים האלו יכולים לשמש הורים בכל יציאה, ולהקל להם על החיים במידה ניכרת. כמו כל פריט אחר שרוכשים עם הגעתו של תינוק חדש הביתה, חשוב גם לדעת איך לבחור תיק חיתולים לתינוק שיתאים לצרכים שלכם.

אם אתם מתלבטים ולא יודעים איך להחליט, המדריך הקצר הבא יעזור לכם לבחור את התיק המושלם עבורם.

חשבו על צורת הנשיאה

לכל אחד מאיתנו יש את התיקים שהוא הכי אוהב בארון. חלק מהתיקים האלו הם תיקי צד, חלק הם תיקי גם, וחלק מתאימים לשתי צורות הנשיאה.

תיקי חיתולים גם הם מגיעים בתצורות נשיאה שונות, וחשוב שתבחרו תיק שמתאים לדרך שבה אתם אוהבים לשאת תיקים.

ישנם תיקי החתלה שמתאימים בעיקר לנשיאה על עגלות, ויש כאלו עם רצועות שגב שמתאימים להורים שמעדיפים לשאת את התיק על הגב ולא על העגלה.

בחרו תיק גדול מספיק

אם אתם תוהים תיק חיתולים לתינוק – איך בוחרים? אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לשים לב אליו הוא גודל התיק. נכון, היום יש צעצועים וגאדג'טים לתינוקות שהם קטנים יותר מאי פעם, אבל יש פריטים שהגודל שלהם לא משתנה – כמו חיתולים, משטחי החתלה, מגבונים, ועוד.

כדי שתוכלו לקחת את כל הדברים שאתם צריכים ביציאה עם ילדכם, חשוב שתבחרו תיק חיתולים לתינוק שיש בו מספיק שטח פנימי לכל הפריטים שאי אפשר לצאת בלעדיהם.

העדיפו תיק עם כיסים נוספים

חלוקה פנימית היא חיונית בתיקי החתלה. כשאתם בוחרים תיק כזה, וודאו שיש לו מספיק שטח פנימי וגם חלוקה פנימית נוחה.

אתם ממש לא רוצים לצאת ולפשפש בתיק שלכם כדי למצוא פריטים שונים, אז כדאי לבחור תיק עם כיסים פנימיים. בנוסף, בחרו תיק עם כיסים נוספים מחוץ לו.

הכיסים האלו נוחים לנשיאה של בקבוקים, ארנק, משקפי שמש, מוצצים, ופריטים נוספים שצריך בשלוף.

בחרו תיק שקל לנקות

כשיוצאים עם תינוקות ופעוטות – אין מנוס מלכלוך. בגינה, בחצר, או אפילו סתם בחנות- נראה שילדים תמיד מוצאים איך להתלכלך וללכלך את הסביבה שלהם.

כדי שלא תצטרכו להחליף את התיק שלכם אחת לחודש, בחרו תיק החתלה שקל לנקות אותו. כיום יש בדים טבעיים וגם בדים סינטטיים שהם קלים במיוחד לניקוי, ומומלץ בחום לבחור את אלו שתוכלו לנגב בקלות עם מגבון או לרחוץ במכונת כביסה.

מיי מילושקה: תיקי איכות להורים ותינוקות

אם את מחפשת תיק החתלה לתינוק שישמש אותך לטווח ארוך – אתר מיי מילושקה כאן בשבילך. באתר תוכלי למצוא תיקי החתלה עם כל המאפיינים שצריך בתיק מהסוג הזה.

מלבד העובדה שהם שימושיים במיוחד, התיקים באתר מעוצבים באופן נפלא, והם נראים מדהים על עגלה וגם על הכתף. אם את מחפשת תיק חיתולים איכותי במיוחד – כנסי לקטלוג שלנו, ותיהני ממבחר תיקים אופנתיים שיקלו לך על החיים.

Back to list