בלוג

תיקי עגלה סייבקס

חברת סייבקס מייצרת ומשווקת תיקים שונים להורים טריים. התיקים זמינים לרכישה באתר העולמי וגם בישראל, ויש להם מספר מאפיינים שהפכו אותם לפופולריים בקרב הורים ברחבי העולם. התיקים זמינים במגוון עיצובים וצבעים, וחלקם ניתנים לרכישה בישראל.

תיקי עגלה סייבקס כוללים מספר מאפיינים חשובים, ואם אתם לא מכירים אותם – הנה הפרטים שאתם צריכים לדעת על התיקים של החברה:

עיצוב אוניברסלי

תיקי עגלה רבים נראים, ובכן, כמו תיקי עגלה. לעומת זאת, התיקים של חברת סייבקס מעוצבים כמו תיקי צד לנשים.

יש להם שתי רצועות ארוכות שניתן להשתמש בהן כדי לשאת את התיקים על הכתף או לשים אותו על העגלה. בדגמים השונים יש עיצוב אחיד, וצבע שונה של גוף התיק עצמו.

כלומר, ניתן לבחור דגם מסוים של תיק סייבקס בצבע שאתם אוהבים וליהנות מהעיצוב הפרקטי שלו.

חלוקת תאים חיצונית ופנימית

אחד הדברים החשובים ביותר בתיקי החתלה הוא חלוקה לתאים – פנימיים וגם חיצוניים. התאים האלו מאפשרים להכניס לתיקים פריטים שונים שצריך בכל יציאה מהבית – כמו משטחי החתלה, חיתולים, בקבוקים, ועוד. החלוקה הזו מאפיינת תיקי החתלה של חברות רבות, והדגמים השונים של תיקי סייבקס כוללים מגוון כיסים חיצוניים ופנימיים לאחסון של פריטים שונים.

תאים תרמיים לבקבוקים

אם אתם רוצים לקחת אתכם בקבוק מים קרים או בקבוק עם משקה חם עבורכם – תוכלו לעשות זאת עם התיקים של סייבקס. בחלק מהתיקים של החברה יש כיס צד תרמי ששומר על טמפרטורה של בקבוקים. בתא הזה ניתן להכניס בקבוקים שלכם או של ילדכם, והם ישמרו על חום או קור למשך מספר שעות.

דגמים אחרים של התיקים (דגמי פרמיום) כוללים חלקים פנימיים נשלפים, כמו קלאץ' שניתן להוציא, וגם מיכל לבקבוקים שניתן לקחת עם או בלי התיק.

כמה עולה תיק סייבקס?

התיקים של חברת סייבקס זמינים במגוון צבעים ועיצובים שניתן לרכוש מאתרים ישראליים או אתרים מחו"ל. המחיר של התיקים מתחיל בכ-500 ₪, וישנם דגמים שעולים למעלה מאלף שקלים. החברה מציעה תיקים קטנים וגם גדולים, כך שאתם יכולים לבחור תיק החתלה שמתאים לצרכים שלכם.

תיק החתלה איכותיים באתר מאיי מילושקה

תיקי עגלה סייבקס נמכרים במספר אתרים בישראל וגם אתרים בחו"ל. אם אתם מעוניינים בתיק החתלה איכותי, תוכלו לרכוש תיק כזה באתר מיי מילושקה. התיקים באתר מעוצבים באופן אידאלי עבור הורים טריים, והם מתאימים לכל סוגי העגלות שזמינות בשוק.

התיקים עשויים מחומרים איכותיים ובתפירה חזקה במיוחד, כך שהם יכולים לשאת משקל של פריטים שונים בלי בעיה. כדי ליהנות מכל יציאה, התיקים באתר מיי מילושקה מחולקים בצורה אופטימלית כדי שתוכלו לקחת את כל מה שאתם צריכים, ולהוציא כל פריט בקלות לכל מקום שתרצו.

באתר שלנו תמצאו שלל מוצרים אחרים לאם ולתינוק במקום אחד ובמחירים המשתלמים בשוק. אם את מחפשת תיק החתלה איכותי – כנסי לקטלוג שלנו ותיהני משלל תיקים בעיצובים ייחודיים שתוכלו לקחת בקלות לכל מקום.

Back to list