בלוג

לא בטוחה מה לשים בתיק עגלה? כנסי לפה

תיק עגלה עם ציוד

התיק שאת יוצאת איתו מהבית הוא אחד מהדברים החשובים ביותר שאת לוקחת איתך. התיק הזה מחזיק ארנק, מסמכים, משקפיים, ופריטים אחרים שאי אפשר לוותר עליהם. עם תיק עגלה – זה בדיוק אותו סיפור. כשיש לך תינוק קטן, יש כמה דברים שאסור לצאת מהבית בלעדיהם. הרשימה הבאה תעזור לך לעשות סדר בראש, ולגלות מה חובה לשים בתיק עגלה בכל יציאה – קצרה או ארוכה.

מה לשים בתיק עגלה? רשימת החובה

חיתולים

לא היה צריך להגיד את זה בכלל. כשאת יוצאת עם הבייבי שלך, את חייבת לשים בתיק עגלה חיתולים. ההמלצה היא טיטול אחד לכל שעתיים, אבל תמיד עדיף להכניס כמה טיטולים נוספים כשאתם יוצאים.

מגבונים לתינוק

מגבונים הם פריט חיוני נוסף שחייב להיות בכל תיק עגלה. קחי חבילה או שתיים של מגבונים שמתאימים לעור הרגיש של התינוק. מלבד ניקוי הישבן, מגבונים חשובים גם לניקוי של משטחים שונים וגם חיטוי הידיים אחרי החתלה, אז הם חובה בכל תיק.

משחה ו/או קרם לתינוק

הכניסי לתיק העגלה שלכם קרמים ו/או משחות לתינוק. עדיף שתקני שפופרות קטנות שייכנסו לתיק בקלות ולא יתפסו מקום מיותר.

משטח החתלה

בין שהוא חד-פעמי או רב פעמי, משטח החתלה הוא חובה בכל יציאה. על המשטח הזה תוכלי להחליף לבייבי שלך את הטיטול, או להשכיב אותו על משטחים שונים כדי שייהנה לו. קחי אפילו שני משטחים, למקרה שתהיה תאונה על אחד מהם, או כדי לספק הגנה נוספת לתינוק שלך.

מוצצים

אם התינוק שלך אוהב את המוצצים שלו – הכניסי כמה לתיק העגלה שלך. המוצצים ישמשו אותך כשהתינוק יהיה חסר מנוחה, או כשהחניכיים שלו מגורות, אז אל תעזבי את הבית בלעדיהם.

מזון לתינוקות

יציאה עם תינוק, בייחוד תינוק רך, דורשת היערכות מראש עם המזון שלו. תחת הכותרת הזו את צריכה לקחת בקבוקים מחוטאים, פטמות וכמובן גם פורמולה שישמשו אותך בזמן יציאה. בנוסף, קחי מים עבור הפורמולה, ותמיד תוודאי שיש לך מספיק מהכל עבור היציאה שלך עם התינוק.

בגדים להחלפה

אין תינוק שנשאר נקי במשך שעות ארוכות…תינוקות זזים, אוכלים, פולטים, ובאופן כללי עושים הרבה בלגן בדרך המתוקה שלהם. כדי שהתינוק שלך יהיה נקי ורענן, תמיד כדאי לקחת בגדים להחלפה בתיק עגלה שלך. הכניסי בגדים מכובסים שמתאימים לעונה כשאת יוצאת עם התינוק שלך. בנוסף, חשוב שתקחי בגדים שהם נוחים ומהירים להלבשה, כדי שלא תסתבכי עם כפתורים רבים כשאת בחוץ וכשהתינוק חסר מנוחה.

מטליות לגיהוק

מטליות גיהוק נקיות צריכות להיות בכל תיק עגלה, בכל עת. הפריטים הפשוטים האלה הם חיוניים לאחר האכלה, והם יגנו עלייך ועל הבגדים שלכן מכתמי אוכל שיוצאים בעת גיהוק.

שקיות נקיות וריקות

שקיות ניילון או בד ישמשו אותך בצורה נפלאה כשאת יוצאת לטיולים עם התינוק שלך. בשקיות האלה את יכולה לשים אשפה, בגדים מלוכלכים, ופריטים אחרים שאת רוצה להפריד משאר הפריטים בתיק. וודאי שהשקיות שאת לוקחת את נקיות מבפנים ובלי חורים כדי לשמור על התיק והתכולה שלו.

איך לבחור תיק עגלה?

כדי שתוכלי לקחת איתך את כל הפריטים שציינו למעלה, את צריכה תיק איכותי לעגלה. תיק כזה צריך להיות גדול מספיק כדי להכיל את כל הפריטים הנחוצים, וגם שיישאר בו מספיק מקום לפריטים שאולי תרכשי על הדרך. בנוסף, מומלץ לבחור תיק עם כיסים פנימיים שיאפשרו לך להפריד בין כל מה שאת לוקחת איתך. ככה את תוכלי לשלוף בקלות כל פריט, בלי להסתבך. כדי ליהנות מתיק עגלה איכותי שישמש אותך לזמן רב, היכנסי למיי מילושקה. באתר תמצאי תיקים איכותיים מבדים נפלאים ובעיצובים ללא תחרות. התיקים ישמשו אותך בצורה מושלמת בכל יציאה, ואת תוכלי להכניס לתוכם את כל מה שצריך עבור תיק עגלה.

Back to list